ייבוש תת רצפתי

מכונות לייבוש תת רצפתי / ייבוש לאחר הצפה? לנו הפתרונות!

מהו ייבוש תת רצפתי?

בעבר הלא רחוק לאחר חדירת מים למצע החול או השומשום היה צורך בפירוק הריצוף הקיים שהצריך פעולות שמזהמות את הסביבה, עבודה קשה ויקרה ובנוסף המקום שניזוק ממים היה מושבת לצרכי פינוי המבנה הניזוק מתכולה מאנשים ומהמצע שיש בדירה.

כיום ייבוש תת רצפתי הפך להיות הפתרון הפשוט, הטוב, הזול והאיכותי ביותר.

ייבוש תת רצפתי עם מור שיקום נזקים

לחברת מור שיקום נזקי מים יש פתרון יעיל לשאיבת המים מתחת לרצפה וידע רב שיכול לחסוך לכם טרחה ואי נעימות בתהליך של ייבוש תת רצפתי.
יש מכשירי ייבוש תת רצפתי שמחדירים לריצוף ללא צורך פירוק כלל רק ע"י החדרת צינורות וכך לייבש ע"י יבשנים את המצע שניזוק ע"י ייבוש תת רצפתי ומשאבות לשאיבת לחות מתחת לריצוף.

ייבוש רטיבות כלואה – רטיבות תת רצפתית

ייבוש לאחר הצפה או נזילה מתחת לריצוף יש לייבש את הרטיבות הכלואה יש אנשים שחושבים "ניתן לזמן עשות את שלו" "זה יסתדר" ההפך הוא הנכון.

בכל הנוגע לנושא של ייבוש רטיבות תת רצפתית, ככל שניתן למים הכלואים זמן המים יזיקו יותר מבנה הניזוק המים ינסו להגיע למקום יבש מעל הפנים ובכך יגרמו נזק לתשתיות המקום שנפגע מצב שיכול לעשות נזקים קשים ליסודות המבנה מערכות החשמל והתקשורת.

לכן יש לייבש את הרטיבות הכלואה במהרה באמצעות יבשנים וע"י ייבוש תת רצפתי בחיבור פשוט ללא צורך בפירוק הריצוף.

לכן כשיש לכם רטיבות כלואה בחול או במצע סומסום פנו עוד היום למור שיקום נזקים ונציג יגיע בהקדם כדי לייבש רטיבות כלואה.

ייבוש חול מתחת לריצוף בעקבות רטיבות מתחת לריצוף

הבית ניזוק ממים המפעל הוצף הסטודיו מטפטף כנראה החול שלכם רטוב העובש יגיע בקרוב הנזקים לתכולה.

כבר כאן אפשר למנוע את כל זה ע"י מכונה לייבוש חול מתחת לריצוף ללא פירוקו ללא הרס ע"י ציוד לשאיבת מים מהחול מתחת לריצוף ניתן להתגבר על הלחות בחול באמצעות יבשן מייבש חול מתחת לריצוף ולמנוע פירוק יקר.

ומיותר שנובע מנזקי המים במבנה לכן אם יש חשד לנזק מים מתחת לריצוף פנו כעת לחברת מור שיקום נזקי מים ונשמח לעמוד לרשותכם בכדי לייבש את החול מתחת לריצוף בעזרת מיכשור הייבוש התת רצפתי המתקדם שלנו.

ייבוש חול מחיר

לתהליך "ייבוש תת רצפתי" יש מחיר לפי מ"ר, אך אנו במור שיקום נזקי מים עובדים בשיטת מחיר פיקס כך שלפני עבודת הייבוש תקבלו הצעת מחיר ברורה וידועה מראש ותדעו כמה לשלם בסוף.

יש אפשרות לעבוד על השכרת הציוד על בסיס יומי אנחנו נותנים ללקוחות שלנו בחירה בסופו של תהליך אנו רוצים שהלקוח יהיה זה שיבחר איך אפשרות להשכיר ציוד ייבוש תת רצפתי על בסיס יומי חודשי או לפי גמר עבודה או פרויקט.

מכונת ייבוש רצפה

חברת מור שיקום נזקי מים מתמחה בהשכרת מכונה לייבוש רצפה במבנים שניזוקו בנזקי המים שהתגלו לאחר כשל בצנרת או הצפת ביוב או סתימה במערכת הביוב.

בכך מים מזיקים למצע החול או מצע הסומסום לכן אנו משתמשים במכונה זו לייבש את הרצפה ואת המצע הרטוב.

הדבר נעשה באמצעות ייבשני אוויר שניתנים להשכרה על בסיס יומי, חודשי לבחירה. לחברת מור מערכות רבות לייבוש רצפה לאחר הצפה ונזקי מים.

לקריאה נוספת:

ייבוש סומסום

כיום בשל "מצוקת חול" והתקן ששונה ממצע חול לסומסום רוב הפרויקטים החדשים המצע שלהם הוא סומסום שהוא בעצם חצץ שגרוס דק יש יתרונות רבים למצע זה ראשית ישראל היא מדינה שמשופעת בסלעים ובישראל ובשומרון כל כביש שנבנה הוא נותן כמויות אדירות של חומר גלם בשפע.

מנגד, יש מחסור חמור בחול ים וכל כריה של חול ים גורמת נזק כבד לסביבה ובעוד שסומסום הוא "נושם" לכן רוב נזקי המים הם במצע סומסום וניתן לייבש ביבוש תת רצפתי ועי"י יבשנים לייבוש סומסום.

ייבוש רצפה לאחר הצפה

ייבוש לאחר הצפה ברצפה יש לטפל מידית ע"י ייבוש רצפה לאחר הצפה הפתרונות הם:

כל אלה מכשירים שמזרזים פעולת ייבוש הרצפה לאחר הצפה ומחזירים את שגרת החיים למסלולם במהרה וכך נמנעים מצבירת נזקים מיותרים שעלולים להתפתח כתוצאה מהזנחה.

ייבוש מים כלואים

נזק מים נגרם כתוצאה מכשל בצנרת המים מה שגורם לא פעם לרטיבות כלואה של המים בין הריצוף לבין יציקת הבטון לנו במור שיקום נזקים יש את הידע לייבש את המים הכלואים במצע החול או במצע הסומסום ולכן הפתרון נמצא במור שיקום נזקי מים.

לייבוש מים כלואים צרו עוד היום קשר וניתן לכם מידע לייבוש מים כלואים במצע החול.

ייבוש קירות רטובים

ייבוש קירות רטובים ע"י מכשור חדיש הפועל להורדת לחות בקירות שספגו מים בשל כשל במערכת הניקוז או כשל מערכת מים חמים או קרים או נזקי סופה כשלי איטום וכדומה אנחנו במור שיקום נזקי מים יודעים לייבש בזמן הקצר ביותר ללא המתנה של חודשים ארוכים ובכך תוך ימים ספורים ניתן להחזיר את המקום שניזוק לשגרה.

אנחנו בחברת מור נתאים לכם את המכשיר המתאים לייבוש קירות רטובים ע"י יבשנים, מייבש לחות, מקרן חום, סופחי לחות ועוד ציוד עזר רב שאיתו אנו עובדים בכדי לייבש קירות רטובים בזמן הקצר ביותר.

פנו עוד היום לחברת מור שיקום נזקי מים ונתאים עבורכם את המכשיר הנדרש. יש אפשרות להגיע אלינו ולשכור על בסיס יומי ובכך גם לחסוך הובלה וזמן יקר והכי חשוב נזקי עובש תחב קורוזיה ועוד.

ייבוש רטיבות בקיר

במקרים רבים במיוחד במבנים בהם יש דיירים רבים יש רטיבות בקיר נזילות , הזעות ודליפות לקירות המבנה, בדרך כלל במבנה הנמצא בשימוש ואז נזילה מהקיר מצינור שהזיק או איטום לקוי. לאחר שהנזק תוקן והנזק לקיר מתחיל להתפשט ונזקי העובש כבר כאן. פה נכנסת חברת מור שיקום נזקי רטיבות לפעולה.

אנו במור שיקום נזקים נתאים לכם את ציוד הייבוש הטוב והיעיל ביותר בכדי לסיים את הטיפול בנזק המים באופן מידי ויעיל וכמובן לחסוך מכם המון טרחה ועגמת נפש.

זכרו נזק מים עלול להזיק לבריאות עלול להזיק למבנה עלול להזיק לתכולת המבנה. לכן יש לטפל בנזק כבר ברגע שהליקוי תוקן.

באמצעות שילוב של מכשירים למטרת ייבוש מים מתחת לריצוף, בהובלה עצמית או בהובלה שלנו, אנחנו בחברת מור שיקום נזקי מים נדאג לייבש את הרטיבות בקיר באופן מידי ובמחיר הגון ושווה לכל כיס.